pinterest

środa, 19 marca 2014

wiosenny scrap + mini tutorial

Hej! U mnie już wiosna! Niestety tylko na scrapie, bo za oknem to nie za bardzo ;) Wiosenne zdjęcie Karolki sprzed lat doczekało się oprawy, w roli głównej papiery Piątku Trzynastego.





Podobają się Wam modne ostatnio ręcznie pisane tytuły na scrapach? Nic prostszego! Napisy takie oczywiście można robić bezpośrednio na scrapie, ale wtedy musi udać się za pierwszym razem ;) Ja wybrałam bezpieczny sposób:
Potrzebny jest biały karton, farby (ja użyłam farb 13@rts), pędzelek i woda.


Lekko rozwodnioną farbą piszę wybrane słowo.

Gdy osiągam zadowalający efekt, wycinam nożyczkami i gotowe!


Miłego pisania!
Użyte produkty dostępne są w sklepie Na Strychu:

Papier 30x30 - Wysokie Obcasy - Babski wieczór piątek 13go  Ayedda Paint - Matte Black - farba wodna 13arts  Mgiełka kredowa - 13arts - Chalk Sap Green  Mgiełka perłowa - 13arts - Green   Tusz wodny - 13arts - Pink  


oraz 3rd Eye:


Pozdrawiam,
AgnieszkaD

5 komentarzy:

  1. o ja cież Łał! Piękne motywy kwiatowe! Jesteśmiszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super to tło! i świetnie dobrana 'czcionka' napisu do czcionki na badziku :) w ogóle zazdroszczę takich zdolności kaligraficznych :D ale może kiedyś też spróbuję, dzieki za kurs! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i delikatny
    podsycasz moją facynację różem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisać i wyciąć - proste i genialne!!!!!!!
    Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny :)))) Inspirujesz mnie do zrobienia takiego napisu :))

    OdpowiedzUsuń